Странице

среда, 15. јун 2011.

ШТА ЈЕ У СТВАРИ СВЕ ТО?

Улази забринута жена код свог гинеколога и каже:

„Докторе, имам озбиљан проблем и очајнички ми је потребна ваша помоћ. Моја беба још нема ни годину дана, а ја сам опет трудна. Не желим друго дете тако брзо.“

„Шта хоћете да урадим?“, упитао је доктор.

„Желим да прекинете моју трудноћу. Рачунам на Вас.“

Доктор је мало размислио и одговорио:

„Имам боље решење за Ваш проблем. Сем тога мање је опасно.“

Жена се осмехнула мислећи да ће доктор да прихвати њен захтев.

Доктор је наставио:

„Видите, да не би морали да водите рачуна о два детета у исто време хајде да убијемо ово што вам је на рукама. На тај начин можете да се одморите пре него се друго роди. Ако већ треба да убијемо једно, све једно је које убијемо, јел тако? Сем тога нема никаквог ризика за Вас ако убијемо ово које вам је а рукама.“

Жена је узвикнула:

„Не докторе! Ужас! Злочин је убити дете!

„Слажем се“ рече доктор, „али мени се чинило да Вама то не смета, зато сам Вам предложио најбоље решење.“

Доктор је успео да убеди маму да нема разлике између убиства рођеног или нерођеног детета. Злочин је исти!

Нема коментара:

Постави коментар